Image Tata Fabián Mamani (BTV)

Yunka uraqin kuka yapuchirinakax thakhinakaw jark’antatäni sasaw sawiyapxi, ukhamarus k’añaskunakax yatitäk ukhamaw uka junt’u uraqirux sarasipki, ukhamw Bolivia TV ukarux yatiyanipxi.

“Yatitäk ukhamaw (k’añaskunakax) sarasipkis purisipkisa. Janiw kunas anchhakam yatiskiti”, sasaw tata Fabian Mamanix arsuwiyi, jupax jach’uwa, Minasa K’añask puriñ chiqanw irnaqi, Villa Fatima ukjana.

 

Yunka uraqtuqur sarir k’añask apnaqirinakan irpiripax kuka yapuchirinakan jan irpirinakamp aruskipañ munapxatapata, sartasipxatapatw llakt’at arsuwiyi, markachirinakarukiw jan walt’ayapxi, sawiyi./RAR

Salidas al norte de La Paz son normales

Image

Sargento, Fabián Mamani (BTV)

En un reporte informativo de Bolivia TV, se verificó la normalidad en las salidas de buses hacia el norte de La Paz, a pesar del anuncio de bloqueos de parte de los productores de hoja de coca de los Yungas.

"Las salidas y llegadas están normales, no tenemos ningún reporte por el momento", indicó el sargento Fabián Mamani, encargado de tránsito en la Terminal Minasa ubicado en Villa Fátima.

Por su parte el dirigente de transporte del Norte, lamentó que los productores de coca no dialoguen con el gobierno y asuman medidas de presión que solo perjudica a la población./CMY